Subject: IP6028 Otepää-Vidrike 10 kV fiidri rekonstrueerimine III-etapp- kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 10:29:27 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Otepää-Vidrike 10 kV fiidri rekonstrueerimise
projekti III-etapi. Projekt on varasemalt Transpordiametiga ka
kooskõlastatud, kuid tuli teha muudatus Köörimäe kinnistu osas, kuna seal
ei saanud maaomanikuga kokkuleppele kaabli rajamiseks(muudatus siis 46
Tatra-Otepää-Sangaste tee 32,79-32,86 km osas). Projekti uuendatud
materjalid ja olemasolev kooskõlastus asuvad allpool toodud lingil:

https://drive.google.com/drive/folders/1nZKU_g3T-4tWS8RNf2EnZCXkqcVRhvLA?u
sp=sharing

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.